czwartek, 12 września 2013

Wszystko i nic! :)

Hej.
Stwierdzam, że chce jednak lato! Chcę słońce, basen, wszystkie wypady! Od paru dni u mnie robi się już coraz chłodniej... niestety.  Dobra dosyć tych marzeń.. do rzeczy!
Dzisiaj nie poszłam do szkoły, pojechałam na drobne zakupy. Jak każda dziewczyna kocham wręcz zakupy, mogłabym chodzić i chodzić.  Zakupiłam koszule  jeansową (trochę późno ale dopiero teraz się do niej przekonałam), trampki, pudełka na różne pierdółki no i oczywiście notes do szkoły bez którego nie mogę przeżyć. Dodałabym zdjęcia lecz nie mam jakiegoś "dobrego aparatu " a to by popsuło cały wpis.
Pudełka były za 3 zł (czyli 9zł za wszystkie trzy) ale w sklepie była obniżka więc zapłaciłam tylko 3 złote z czego się bardzo cieszę..
Wiem, że mój blog nie będzie nigdy tak perfekcyjny jak Lucy, czy Binki jednak zawsze chciałam spróbować jak to jest.. mam nadzieję, że komuś się spodoba mój blog  :)



Trzymajcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz