piątek, 13 września 2013

Chora...


Hej mośki! :)

Padam, padam, padam na twarz to dopiero początek roku szkolnego a ja już jestem przeziębiona. Gardło katar, głowa i  stan podgorączkowy - ja to potrafię rozpocząć rok szkolny! Ten rok będzie dla mnie bardzo trudny, nowa szkoła, nowi ludzie..  ale myślę, że jakoś dam radę bo mam przy sobie najwspanialszą przyjaciółkę na świecie za co bardzo jej dziękuję :)
Mój blog liczy już 107 odwiedzin z czego jest MEGA, MEGA szczęśliwa.. smuci mnie jeden fakt. Nie ma żadnych komentarzy- nie znam waszego zdania, nie wiem co o mnie myślicie, co robię źle a co dobrze.
Ale mniejsza z tym bo dzisiaj jest piątek! Szkoda tylko, że nigdzie nie wyjdę..
Mam parę pomysłów na nowe posty jednak potrzebuję troszkę czasu.
Całuski :*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz