piątek, 13 września 2013

One Direction

Więc zacznijmy od początku..

One Direction –  W jego skład wchodzą Liam Payne, Harry Styles, Louis Tomlinson, Zayn Malik i Niall Horan. W znanym  programie  X Factor zajęli trzecie miejsce.

Zespołem tym zaraziła mnie moja przyjaciółka(dosłownie słuchała ich dzień, noc, dzień, noc.. a że często się widzimy to i ja musiałam ich słuchać) , na samym początku myślałam trochę inaczej o nich, o ich muzyce i ogólnie.. Jednak jakoś tak wyszło, że  siadłam w domu, wpisałam w yt ich piosenkę i zaczęłam słucha, muzyka trafiło prosto we mnie :)

Kilka ciekawostek o chłopcach:

Zayn Malik

1. Zayn lubi dziewczyny, które grają trudne do zdobycia.
2. Twierdzi, że gdyny był dziewczyną poślubiłby Liam'a.(nie wnikajmy :O)
3. Ma małe znamię koło wargi.
4. Najsłodszą rzeczą jaką zrobił było kupienie siostrze bilety na koncert Justina Biebera.
5. Reporter: Który ma dziewczynę? Zayn: Mam czterech chłopaków, czy to się liczy?
6. twierdzi że rozumie dziewczyny lepiej niż przeciętny mężczyzna.

Liam  Payne

1. Twierdzi że w święta najbardziej będzie tęsknił za bąkami Niall'a i ciągłym chodzeniem Harrego nago
2. Gdy Liam był mały, potrzebował 32 zastrzyków w ciągu dnia aby przeżyć.
3. Liam nazywa Harrego "Hazza"
4. Liam śpi nago
5. Gdy był mały, jadł Nutelle łyżką a potem wymiotował.
6. Robi dziwne miny gdy ktoś nakłada mu make-up na twarz.

Harry Styles

1. Harry: Chciałbym mieć dziewczynę, którą mógłbym przytulać w nocy zamiast mojej poduszki.
2.Harry ma ofidofobię, czyli strach przed wężami.  (tak jak ja :O)
3. Louis twierdzi że życie z Harrym ma swoje korzyści. Dobrze gotuje, robi dobre masaże a do tego ciągle mówi "Kocham Cię".
4. Nie lubi dziewczyn, które palą
5. Harry: "Prawdą jest, że nie przeszkadza mi to że mam podbite oko czy złamaną rękę tak długo jak dziewczyna całuje mnie w to miejsce".
6. Harry nienawidzi, gdy dziewczyna mówi o sobie, że jest brzydka


      Louis Tomlinson

1.Louis szuka ostrej dziewczyny
2.
Kiedy Louis naoglądał się filmów o wampirach, zaczął kąsać Harrego po szyi, co stało się po pewnym czasie uciążliwe
3.
Louis: Moi rodzice mówili mi, że jestem idealny, ale potem spotkali resztę chłopaków
4.
Louis lubi gdy dziewczyna nosi okulary. Nie ważne czy sztuczne czy prawdziwe, czy ma naprawdę wadę wzroku czy nie. 
5.
"Co przyciąga was najbardziej do dziewczyn?" Louis: "PIERSI!
6.
Co byś zrobił gdybyś przez jeden dzień był dziewczyną? Louis : Stanął przed lustrem i ściągnął ubrania

                                                        Niall Horan


1.
"Gdy Niall daje ci swoją ostatnią kostkę, musisz być wyjątkowa" - Zayn
2.
Mikrofon Nialla ma kolory irlandzkiej flagi umieszczone na samym jego końcu
3.
Czuje się niezręcznie gdy mówi o swoim ciele
4.
Co robisz by zaimponować dziewczynie? Niall : Zawsze się śmieje i to jest zaraźliwe. Harry : Nie. Niall zawsze pierdzi .
5.
Uwielbia się przytulać.
6.
Ulubiony kolor Nialla to zielony.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz